tisdag 21 september 2010

Pigg eller vad?

Hej!

Jag red Jajlo igår igen, han har börjat stå inne på nätterna nu eftersom det är ganska kallt.
Och jag trodde att han skulle vara lite trött efter tävlingen igår men nej då! :)
Han var verkligen jätte pigg och inte alls trött, jag red ut en sväng i spöregn :P Och han var jätte duktig men som sagt väldigt pigg! :)

Det är inte klokt hur mkt det regnar nu! regnar typ lite varje dag -.-
Jaja, nu börjar löven falla av och bli röda så det märks att det är höstväder med regn och det.
fast hösten är mysig också (om man är inne) x) <3

Iaf så kom jag precis hem från skolan och det var en ganska kul dag idag också även om tisdagar brukar vara den segaste dagen. Vi hade engelska i halvklass sista lektionen, vi har typ gjort pjäser och vi skulle bli filmade idag xD hahah , om man räknar gapskratt som en bra film x)
Det blir nog ganska bra tillslut med måmnga omtagningar :P

Nu ska jag äta och så , Kraaam jessica <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar